S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Garance doručení do VÁNOC,poslední objednávka musi být do 20.12 do 00:00!!

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 150 Kč
není skladem
naše cena 150 Kč
není skladem
naše cena 1 000 Kč
není skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 400 Kč
není skladem
naše cena 40 Kč
není skladem
naše cena 150 Kč
skladem

NEVYZVEDNUTÁ OBJ. NA DOBÍRKU
NEVYZVEDNUTÁ OBJEDNÁVKA NA DOBÍRKU

ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118

“Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.”

Nepřevzetí zásilky tudíž NENÍ odstoupením od smlouvy, nýbrž její faktické porušení.

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Pokud k tomu nedojde, máme 2 možnosti, jak situaci vyřešit:

1. Došlo k nedorozumění a vy stále o objednávku máte zájem:

V tom případě nás, prosím, kontaktujte. My vám pošleme údaje pro platbu předem a objednávku velmi rádi znovu zašleme. Cena objednávky bude ovšem navýšena o přiměřenou kompenzaci za předchozí nevyzvednutou zásilku.

2. O objednávku skutečně nemáte zájem:

I když nás tento stav skutečně mrzí, tak se jím musíme zabývat. Ta situace je ovšem poněkud komplikovanější. Jak píšeme výše - nepřevzetí zásilky neznamená, že došlo ke zrušení objednávky nebo k vašemu odstoupení od kupní smlouvy. Jediné, co se v tu chvíli stalo je, že došlo dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový) k porušení kupní smlouvy z vaší strany.

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

Pokud tedy nedošlo k písemnému či telefonickému kontaktu s naším eshopem a k nastavení jiných parametrů objednávky (žádost o změnu či stornování objednávky) – a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě, má náš eshop dle zákona právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tzn. od vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, neboť došlo k porušení kupní smlouvy.

Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době – vyhnete se tak komplikacím.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

KONTAKTY

Adresa: Angelika Moule Steinbachová

PSČ: Velký Šenov 40778

Email: shop-angel(a)seznam.cz

Telefon: +420 774 052 718

ODYxYzY1Nz